فال دقیق حافظ با معنی امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ | نیت کن و فالت را بخوان

فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.
فال دقیق حافظ با معنی امروز ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ | نیت کن و فالت را بخوان
کد خبر : ۶۲۳۰۴

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می‌کند.

فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.


انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان‌های ویژه‌ای اقدام به گرفتن فال حافظ می‌کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می‌شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال‌ها هم اکثرا بر همین مبنا می‌باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می‌شود.

برای دریافت وام ۷۵ میلیونی: ۱- وارد این لینک بشید ۲- روی دریافت اعتبار کلیک کنید ۳- ثبت نام کنید

فال حافظ امروز دوشنبه ۲۰ فروردین متولدین فروردین
چو زر عزیز وجود است نظم من آری

قبول دولتیان کیمیای این مس شد

ز راه میکده یاران عنان بگردانید


چرا که حافظ از این راه رفت و مفلس شد


تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲: منفی باف نباشید و اختیار خود را به کسی ندهید. بسیاری به زندگی شما غبطه می‌خورند پس قدر زندگی و خانواده خود را بدانید. به زودی ملاقات مهمی در پیش دارید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت

دریغ و درد که در جست و جوی گنج حضور

بسی شدم به گدایی بر کرام و نشد


هزار حیله برانگیخت حافظ از سر فکر

در آن هوس که شود آن نگار رام و نشد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین اردیبهشت: گاهی اوقات رسیدن به بعضی نیت‌ها به صلاح نیست و در تقدیر انسان نوشته نشده، در این لحظات باید دست از لجاجت برداشته و با فکر و سرعت عمل مقدمات آن چیزی که به صلاح است را فراهم کنید. سعی کنید نقاط ضعف خود را کشف کرده و در برطرف کردن آن‌ها بکوشید.

 

فال حافظ امروز متولدین خرداد

زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت

کس ندارد ذوق مستی میگساران را چه شد

حافظ اسرار الهی کس نمی‌داند خموش

از که می‌پرسی که دور روزگاران را چه شد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین خرداد: مدتی است دچار یاس و ناامیدی شده اید، هر چه زودتر به آن پایان داده و خود را جمع و جور کنید! تردید را کنار بگذارید، با دیگران با محبت و مهربانی رفتار می‌کنید و این از خصلت‌های خوب شماست. احساس می‌کنید اطرافیان شما را فراموش کرده اند و در ازای خوبی ها، بدی دیده اید. به امید لطف و رحمت خداوند هستید، اما وقتی در‌های بسته باز می‌شود آن را نادیده می‌گیرید. دل به تقدیر خداوند بسپارید.

 

فال حافظ امروز متولدین تیر


نرگس ساقی بخواند آیت افسونگری

حلقه اوراد ما مجلس افسانه شد

منزل حافظ کنون بارگه پادشاست

دل بر دلدار رفت جان بر جانانه شد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین تیر: اگرچه حسودان پیوسته به دنبال راه‌های برای آسیب رساندن به شما هستند، اما با هوش و فهمی که پیدا می‌کنید به راحتی منظور آن‌ها را متوجه شده و نقشه‌های شان را دفع می‌کنید. در طول مسیر نیاز به راهنمایی افراد دانا و آگاه خواهید داشت. به زودی خبر خوشی دریافت خواهید کرد.

 

فال حافظ امروز متولدین مرداد

آلوده‌ای تو حافظ فیضی ز شاه درخواه

کان عنصر سماحت بهر طهارت آمد

دریاست مجلس او دریاب وقت و در یاب

هان‌ای زیان رسیده وقت تجارت آمد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین مرداد: ارزش واقعی خود را بدانید و دچار خودکمتربینی نشوید. شما دارای استعداد‌های بیشماری هستید و در آینده فردی کاردان خواهید شد. ناامیدی از درگاه خداوند بزرگ‌ترین گناه است، همواره به یاد او باشید و از خودش یاری بطلبید. قدر دوستان جانی و دلسوز را بدانید. از لحظات زندگی نهایت لذت را ببرید که روز‌ها به سرعت خواهد گذشت. اگر قصد مسافرت دارید عالی است. نگران مسافر نباشید که حالش خوب و سلامت است.

 

فال حافظ امروز متولدین شهریور


شد منهزم از کمال عزت

آن را که جلال حیرت آمد

سر تا قدم وجود حافظ

در عشق نهال حیرت آمد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین شهریور: نیتی در ذهن دارید که باعث درگیری ذهنی و سرگردانی شما شده، بهتر است از آن صرف نظر کنید، زیرا تاکنون چیزی جز غم و ترس برای شما نداشته است. فردی از نزدیکان به کمک شما نیاز دارد و منتظر شماست، به یاری اش بشتابید.

 

فال حافظ امروز متولدین مهر

زیر بارند درختان که تعلق دارند‌ای خوشا سرو که از بار غم آزاد آمد

مطرب از گفته حافظ غزلی نغز بخوان

تا بگویم که ز عهد طربم یاد آمد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین مهر: تغییرات مالی و معنوی در راه است و در مسیر کمال روحی قدم خواهید گذاشت. هدف و نیتی در دل دارید که بسیار خوب است و لازم است برای رسیدن به آن آماده شوید. به خداوند یکتا توکل کنید. نذر خود را ادا کنید و به خانواده به خصوص همسرتان توجه بیشتری داشته باشید.

 

فال حافظ امروز متولدین آبان


چشم من در ره این قافله راه بماند

تا به گوش دلم آواز درا بازآمد

گر چه حافظ در رنجش زد و پیمان بشکست

لطف او بین که به لطف از در ما بازآمد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین آبان: در روز‌های خوشی دوستان را فراموش نکنید. کینه و کدورت‌ها تمام می‌شود و دشمنی‌ها به پایان خواهد رسید. به زودی خبر خوبی دریافت می‌کنید که شادمان می‌شوید. از یاد خداوند غافل نشوید.

 

فال حافظ امروز متولدین آذر

چه جای صحبت نامحرم است مجلس انس

سر پیاله بپوشان که خرقه پوش آمد

ز خانقاه به میخانه می‌رود حافظ

مگر ز مستی زهد ریا به هوش آمد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین آذر: ظاهربینی را کنار گذاشته و از روی حرف‌های دیگران به آن‌ها اعتماد نکنید. حسودان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به شما هستند، راز دل را برای نامحرمان فاش نکنید. مسافری در راه دارید که در سلامت به سر می‌برد و به زودی بیمارتان شفا پیدا خواهد کرد.

 

فال حافظ امروز متولدین دی


رسم بدعهدی ایام چو دید ابر بهار

گریه‌اش بر سمن و سنبل و نسرین آمد.

چون صبا گفته حافظ بشنید از بلبل

عنبرافشان به تماشای ریاحین آمد

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین دی: دشمنان شما را پیروز میدان می‌دانند و دوران سختی تمام شده است، خوشحال باشید که از غم و غصه رهایی پیدا کرده اید. در آینده نزدیک مالی به شما می‌رسد که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد. از طعنه‌های گاه به گاه اطرافیان رنجیده خاطر نشوید و در رسیدن به اهداف خود ثابت قدم باشید.

 

فال حافظ امروز متولدین بهمن

به قد و چهره هر آن کس که شاه خوبان شد

جهان بگیرد اگر دادگستری داند

ز شعر دلکش حافظ کسی بود آگاه

که لطف طبع و سخن گفتن دری داند

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین بهمن: یکی از اطرافیان برای کمک به شما پا پیش می‌گذارد، با او مشورت کنید و دستش را پس نزنید که موفقیت بزرگی برای شما در شرف وقوع است. برای مسافرت زمان خوبی است.

 

فال حافظ امروز متولدین اسفند

بر جمال تو چنان صورت چین حیران شد

که حدیثش همه جا در در و دیوار بماند

به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی

شد که بازآید و جاوید گرفتار بماند

تعبیر فال حافظ امروز یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ متولدین اسفند: نیتی در دل دارید که لازم است ابتدا مقدماتش فراهم شود و جوانب آن کاملا بررسی گردد. زمانبر است، اما از یاس و ناامیدی دوری کنید که با اراده و سرعت عمل انشاالله موفق خواهید شد. مهربانی شما زبانزد عام و خاص است. عشق و محبت خود را به اطرافیان نثار کنید و نگذارید دلتان جلای خود را از دست بدهد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر